Kızlar 2 yıl önce kendi istegimle (suni sancı acısına dayanamayıp) sezeryan oldum. Normal dogum yapmayı vok ıstıyordum ama suni sancı beni mahvettı dayanamadım. Şimdi 7 haftalık hamıleyım. Sezeryan sonrası 2 yıl Gecınce SSVD yapılabılıyormus. Ama doktor arastırıyorum? Bilen duyan var mı???