Sevmmmm Kizlar her gün beş dk aşağı beş dk yukarı aynı saatte iğne yapardım bugün nasıl olduysa unutmusum. 50 dk kadar geç yaptım panikledim ya bir şey olduysa diye 😐 lütfen içimi rahatlatın bilgim yok bu konuda
yurdagul4 Sevmmmm canım korkma bir sey olmaz bende kullanıyorum ben bir gün vurmayı bile unuttum bir sey olmaz dedi doktorum ☺️
Umutluuu Sevmmmm hiç birşey olmaz canım korkma. Tabi saatinde yapmak en güzeli ama arada bir gecikebilir. Bende de oluyo bazen ☺️
Cicilibicili Sevmmmm sıkıntı olmaz canım benim de bazen yarım saat bi saat kayıyo. Önemli olan gün geçirmemek 🌸