Mrb kizlar.dun geceden beri butun vucudum agriyo ve halsizim ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum.gozlerimde yaniyo.grip olurken boyle olurum hep.aksam uzeri dayanamayip acile gittim bi serum verdiler o an iyi geldi ama etkisi gecince yine ayni oldum.nasil atlatabilirim fikirlerinize ihtiyacim var🤕