Merhaba 38+0 olan var mı doğuma kaç gününüz kaldı doğum nasıl olucak 😊
Fatmanurrr23 38 + 3 normal olacak
Bugun tam 38+0 ım normali bekliyorum siz😊
Sevgiiduru aynen bende normal bekliyorum inşallah 29 eylül günüm doluyormuş 😊
38+1😀 beyefendinin keyfi ne zaman isterse doğum o zaman🤷♀️😀