Dorothy İgneden 12 gun gecti, asilamadan sonra da 10 gun. Hic umutlanmak istemiyorum. Sizin ignenin etkisi kac gun surmustu kizlar. İgneden oldugunu dusunuyorum. [url=https://hizliresim.com/iWI9nq][img]https://i.hizliresim.com/iWI9nq.jpg[/img][/url]
Seseff Dorothy ya iğnenin etkisi 10 gun sürüyor diye biliyorum adetinizi bekleyin ona gore hareket edin inşallah iğnenin etkisi değildir 😊
Deletedmom355 Dorothy bn 13. Gün kan verdiğimde bhcg artmıştı fakat kimyasal gebelikti tabi :) 10. Günden sonrası gerçek hcg die biliyorum
MYstryy Dorothy ignenin suresi 12 gün surmuyor cnm bende 13. Gun nrmal gebelk testlernde yapmstm silik ckmisti
vuslatim34 Dorothy ay kendim gibi sevindimm. Hayırlı olsuun. 🥰Benimde aşılamanın 5. Günü inşalla bende beş gün sonra pozitifi görürüm ya 🤲🏻
Milos35 Dorothy aşılama mı yaptırdınız. ? Aşılamadan önce HSG çekilmiş miydiniz 😍 hayırllısı olsun inşallaaaaah🤗🤗🤗💕💕💕
Dorothy Deletedmom355 ayy gercekten mi ya😄 heyecanlandim bi. Ben de kimyasal gecirdim daha once. Sizin tekrar oldu mu peki?
Sevoeco25 Dorothy seni üzmek istemiyorum inşallah hamilesindir ama ben 14 gün e kadar silik görüp kan verdim gebelik yoktu adetini bekle kendini her ikisine ayarla
Dorothy vuslatim34 ya insallah igne etkisinden degildir, sonra cok hayal kirikligi yasicam. İnsallah vuslatim seni goruyorum buralarda uzun zamandir. Artik sira bize gelmistir insallah :)
Tezcansadulla Dorothy ay bizede gormek nasil olur insallah bende catlama ignesinden snra 11. Gun yapmistim oglum 5,5 yasinda suan insallah nasip olur adete kadar tekrarla testi derim zaten git gitten koyulasir
Zdgnsym93 Dorothy umutlandirmak istemem ama bende bundan daha silik çıkmıştı 12.gün testim. Siz bi kan testi verin gonlunuz3 gore olsun inşallah 💜
Zeriya21 Dorothy benim adetim gecikirdi genelde umutlanmamak için iğneden sonra baya bekledim 23 gün sonra test yaptım herhalde ve sonuç hamileydim😊 inşallah sende hamilesindir ama genel olarak 16 güne kadar iğneden dolayı değerlerde farklılık olabiliyor deniliyordu