Kızlar 15 haftalık hamileyim doktorum folik asiti bırakırdı decavit ve maltafor diye 2 ilaca geçiş yaptırdı. Yalnız (decavit) bu hapın bu kadar büyük olduğunu bilmiyordum ve ilacı içemiyorum ortadan kırma yeri de yok. Bu hapı kullananıp ilacı yutmada zorluk çekenler neler yaptınız yardımcı olurmusunuz. Ilacı kırarak içsek bir sıkıntı olur mu acaba