Merhaba anneler. 23 hatalık hamileyim. Dün renkli doppler çektirdik İstanbul pendik Yüzyıl Hastanesinde. Hiçbir testi atlamadık ikili testlerde kan testlerinde omurga testinde vs herşey çok iyi gidiyordu. Fakat renkli dopplerde doktor göbek deliğinden ciğerlerinde giden damarın direk değil de farklı bir yol izlediğini sebebinin de bebeğimin kırık bir kromozoma sahip olduğunu söyledi. Burnu veya parmaklarında herhangi bir sıkıntı yok. Kromozom testi yaptırın dedi ama bilemedim. Gerçi benim meleğim o her şeyiyle kabulüm ama düm geceden beri gözüme uyku girmedi. Böyle bişeyle karşılaşan vs var mı? İçimi rahatlatacak birkaç cümle duysam iyi olacak sanki..