günaydın🌼 sakin kalmaya çalışsam da oldukça telaşlıyım. sabaha karşı adet sancısı gibi bir sancıyla uyandım ve çamaşırım pijamam ıslaktı. altıma kaçırmışım gibi bir ıslaklık ama su gelmesinde anlatıldığı gibi her yeri ıslatan türden değildi. sonra bir süre sonra mukus şeklinde beyaz renkli bir akıntım oldu. gayet yoğun kıvamdaydı. acaba nişan gelmesi olabilir mi? 39. haftaua yeni girdim bugün. korkuyorum