busbusbus10 Kızlar merhaba 17+4 üm iki gündür sadece geceleri karnımda alt karın diyeyim ve hafif kasığıma doğru orda inanılmaz bir ağrı batma hissi var bu nedir uyutmuyor o derece korkmaya başladım 😔
ecembugra53 busbusbus10 canım bebek büyüdükçe rahim genişler bebeğini pozisyon değiştirdiği zaman daha cok olır büyüdükçe tekne vurdukça daha cok acıtır 😂😂
Mehtapakgl busbusbus10 günaydın canım bende 17+2 yim pazartesinden beri iki taraflı kaşığın ağrıyor. Arada belime vuruyor. Cumartesi günü doktorda idrar tahlili verdim enfeksiyonum yok. Kum döküyormuşum. Ama ağrı sağdan kasığa doğru geliyordu. Geçti o. Valla bende anlamadım.
busbusbus10 ecembugra53 normal mi yani sabaha kadar çok korktum ne bu diye ilk gebeliğim çok bilinçsizim 😔
Minikjelibonum busbusbus10 bence doktora gitmelisin veya arayıp söyle normal diyen kimseyi dinleme herkesin gebeliği farklı canım banada hep normal demişlerdi ilk gebelikte meğer kasılmaymış rahim ağzım açılmış ve kaybetmiştim ihmal etme en küçük kuşku duyduğunda ara doktorunu
ecembugra53 busbusbus10 cok ağrın varsa şiddetli dayanamıyorsam doktora git canm gecmiyorsa pozisyon değiştir yat uzan dinlen geçerse gitme geçmiyorsa git doktorumda öyle demişti aöa normal canım
Minikjelibonum busbusbus10 benm teşhisi konulmadı ama ya kasılmadan ya enfeksiyondan. İhmal etmeye gelmez hamilelik doktorlara boşa para vermiyoruz 9 aylık süreçte gerekirse hergün sor soru
Mehtapakgl Minikjelibonum anlamıyorum ki ya Gerçekten. Valla yazacam watsaptan artık. Aşırı rahatsız etmiyor. Ama ağrı var işte yani.
Mehtapakgl Minikjelibonum kuzum ben kum döktüğümü an hiç ara vermeden su içtim ve gerçekten rahatladım. Ya kendini neyden koruyacağını şaşırıyorsun. 🤦🏻♀️