Hll3840mhmt Bayanlar birazdan sezeryan im gideceğim 38. Haftada karar verildi.. normal istiyordum kısmet değilmiş lütfen dua eder misiniz
Prens_annesi2206 Hll3840mhmt sağ sağlim kucağına alırsın inşallah canım bende birazdan doğum için hastaneye gitcem girmeden hepimize dua et sende 🥰🤲❤️
Azizesoran Hll3840mhmt Sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin Rabbim kuzum dualarım seninle. Doğum hikayeni de bekliyorum.
Aryaliya Sağlıkla alın kucağınıza Rabbim bizlere de nasip etsin inşallah 🥰 Allah yardımcın olsun Rabbim bebeğinizin bahtını güzel eylesin