Gokcenurr1 tansiyon aleti bulundurun evinizde sabah akşam düzenli ölçmeye çalışın tansiyon düşüklüğü yüksekliğe oranla daha iyi diyor doktorlar ama tabi bayılacak derecelerde ise önlem almak gerek, benim de oluyor bazen dünya dönüyor sanki ama ölçtüğümde çook abartı bi düşüklük de çıkmıyor sakinliyorum tuzlu ayran içiyorum ayaklarımı duvara kaldırıp uzanıyorum, diğer türlü hep acile gitmek yorar sizi