Hanımlar merhaba, 28+4 hamileyim son 1 aydır ayaklarım ve ellerim aşırı şişiyor. Sürekli tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor, günde en az 3.5lt su içiyorum ve her gün 3-4 km yürüyorum. Yemeklerde tuza da dikkat ediyorum ama neden böyle şişiyorum sizce ayak numaram şişlikten 1 numara büyüdü resmen ne yaparsam yapayım şişiyorum. Şimdi de mesela ayaklarımın yanmasına uyandım ateş gibiler ve aşırı şişmişler 😔 aynı durumu yaşayan var mı bu neden oluyor sizce