Meliss88 Kizlar tuvalete kalktım iç çamaşırim ıslaktı ve pijamamim ağ kısmı da nemliydi..böle bacagimdan biraz su altı gibi idrar mi sumu anlamadım şakır şakır olmadı hafif oldu…beklemeli miyim ilk gebeliğim 35. Haftadayim korkuyorum
Asel61 Meliss88 az geldiyse.bisey olmaz ama yinede emin olun idrar mi su mu çok sıkıştıysanız bazen idrarda gelebilir çünkü bebek baskı yapıyor bilemedim şimdi
Abzekh Meliss88 canım hemen doktora git bunun şakası olmaz. Eğer gelen bebeğin suyuysa sonuçları kötü olabilir.
Nurcan6148 Meliss88 Canım benimde son 3-4 haftamda sürekli böyle ıslaklıklarım oluyordu bende anlamıyordum.40+0 da doktora gittim doktor amniosure testi yaptırdı meğer suyum sızıntı halinde geliyormuş.Hemen yatışım yapılmıştı o akşam doğurdum:) kontrellerini düzenli yaptırıyorsan korkmana gerek yok bir aksilik olsa doktorun söyler.Ama doktoruna bu şikayetini mutlaka söyle.
tugce67-67 Meliss88 canım benimde o kadar gelmişti ve aynı anda sancımda geldi 2 saate çocuk doğdu😂bnce bi doktora git suyunsa azar azar akar bebek susuz kalır yada eczanelerde suyunmu anlamk için pedler var ondan al
Meliss88 Gidiyorum doktora… sabahki durumdan sonra herhangi gelen bişey olmadı fakat aklımda kalmasın artık bu haftadan sonra herşey olabilir cunku
Meliss88 Çok şükür suyumda bı azalma.yokmus bundan sonra her hafta kontrol var zaten…sadece benim çocuk kilo almıyor sanki 35.haftada 2800 normal dimi ..
Nurcan6148 Meliss88 Bence normal benim kızım 2.800 doğdu.Hiç kilo almıyordu bebeği besleyen damarlarda direnç vardı.35. Haftada 1.800 falandı yanlış hatırlamıyorsam ilaçlar kullandım 37 haftada 2800 oldu ondan sonra zaten hiç kilo almadı.Doğduğunda 36-37 hafta ölçülerindeydi.Kafası falan okadar küçüktüki.8 aylık oldu şimdi maşallah çok çok iyi.