Reyyhan mutlaka orası öyledir kucağına alınca . Şuan bile tekme atınca hareket edince insan ne kadar mutlu oluyor . Ana gel gör ki bu kaşıntı uyuz gibi , bu uykusuzluk , bu gergin haller ağırlar
hayat kalitesi yaşaması zorlaşıyor son bir ay en beteri zoruymuş ve ben artık bitsin istiyorum . Yine uyuyamadım buradayım gözümden uyku akıyor . Çok zormuş anne olmak …