Ah kızlar ya yok mu bi çare 😫 33 haftadayim midem öyle bir yaniyor ki gerçekten tarif edemiyorum 😖 böyle kramplar giriyor artık acidan resmen kıvranıyorum😰
saat 4:19 bende uyku yok🤦🏻♀️
Bi öneriniz var mi uygulayıp memnun kaldığınız 😩
( Doktorum rennie duo verdi günde 3 defa dedi fakat ben en az 5 içiyorumdur)
Sütte deniyorum fakat 5 dk sonra yine başlıyor 😫🤦🏻♀️