afrasil Mugehkc adet olana kadar ağrım devam etti adet oldum bitti hâlâ ağrım vardı şüphelendim gittim kist oluşmuş
Gizemmsss1 Evet canım benim oldu Pazar günü saat 11 de oldum ilk gün bir şey yoktu ama bugün hep kasıklarım agrıdı halada ağrıyor
Mugehkc Bende salı yaptırdım bjrsey yoktu ertesı gunde sonra olmYa basladı düz azaldı bugun gene artı dedım acaba normal mi