Ueslem1902 Cigilipap evet canım normal artık bebek büyüdüğü için karın öne doğru büyüyor ve belde artık tartarken zorlanıyor
Mernana Cigilipap bende 26 haftalığım canım benimde çok oluyor doktoruma danıştım bugün. Yükün var normal artık ağrıların dedi korkma bence ☺️
SnFk Cigilipap destek yastıkları kullanmaya başlamalısın. Ama oldukça normal bi durum. Ben 29 haftalığım. Hatta neredeyse bitmek üzere. Otururken kalkarken yatarken çok belim ağrıyor. Bazen kalkarken çıtlıyor falan.
Cigilipap SnFk hamile yastıkları dan aldım ama pek rahat edemedim. Geceleri uyumak zorlasmaya başladı
Attent Cigilipap tabiki normal kuzum bebekin kaş yapısı gelişti kemiklesti artık beline baskı yapacak kasıklarına baskı yapacak artık yapacak bsiey yok cekicez🙋♀️🥰
SnFk Cigilipap bende almıştım ama başım için ayrı yastık kullanıyodum sonra bel ağrısından rahat edemediğimi fark ettim şuan 4-5 yastıkla yatıyorum 😂