aminegunes24 3461 nişanın gelmiş canım sancılarını takip et benimde doğumdan 1 hafta önce geldi sonra doğum yapcam gün pembemsi geldi sancım başladı hemen o hün doğurdum😍
Mervee09 3461 39+2 canm bende hiç bi agrı yok millet yalancı sancı çekiyo onu bile bilmiyorm nasıl bişey oldğunu 🙈
3461 Mervee09 Bende canım şimdi doktoruma dedim nişan geldi dıye gel hemen dedi daha önce catıma hıc bakmadı onada bakar bakalım ne olucak🙈
3461 Mervee09 Benimde o zamanlar hıc bısıyım yoktu sanki bugun nişan gelmesıyle bırlıkte ufak ufak arada karın agrım var
tany15 Mervee09 bende 38+3 deyim nst de sancım 3-8 arası gelip gidiyo delircem🤦♀️😂ne nişan var ne açılma var ne sancı var içmediğim bitki çayı kalmadı merdiven inip çıkıyorum cam siliyorum halı silkeliyorum sonuç🤷🏻♀️Çocuğum el ense yatıyo içerde😂
Mervee09 3461 benm zaten çatı muayenesinden bi gün sonra nişan geldi doktorum nişan gelince gelmene gerek yok sancını takip et demisti ondan haber vermedm kontrolden sonra ne dediğini yazarmısn canm
Mervee09 3461 aa öyle mi allah sağlıklı bi sekilde kucagına almayı nasip etsin canm kendine gelince haber ver
3461 Mervee09 Geldim canım çok şükür doğurdum ama zormuş benım acı eşiğim düşük ondan kaynaklıda olabılır ama bebeğimi emzırınce tüm acılarım bi an unutuyorum sağ salim kucagmda rabbim sanada hayırlı doğumlar nasip etsin🙏🏻❤️
Mervee09 3461 ohh atlattın çok şükür darısı bize canm benm zamanla gecer inşallah agrılarında hayırlı ugurlu olsun sağlıcakla büyüt bebişini inşallah🙏
Mervee09 tany15 benm acıklık 2 cm nişanda geldi ama sancı yok nst dede cıkmıyo bişey plates topunda zıplamaktan yürüyş hurma ve ahududu çayı içmekten bi hal oldm 🤷♀️