Benim de başından beri hiç bu kadar hareketli degildi hatta korktum doktorumu arayıp söyledim bikaç gündür çok hareketli olduğunu bunun normal olduğunu hazırlık aşamasında olduğunu söyledi 40+2deyiz inşallah gelir artık😅 siz de saglıkla kavusun inşallah😊