Burcuruya sezaryende zorunlu takılıyor canım, çünkü genel anestezi,spinal veya epidural anestezi… üçünde de alt kısmı uzunca bir süre hissetmedigin için takılmak zorunda, farkında olmadan idrarını yapmış oluyorsun.benimkinde spinalden sonra taktıkları için acı hissetmedim, çıkarırken de acı hissetmedim.idrar torbası dolmuştu mesela ama ben hangi ara işediğimin bile farkında değildim.