Ferhaykoo Bugün ebeyle konuştum Nst yaptırmak gerektiğini söyledi 34 haftadayım siz kaçta yaptırdınız ?
Seymaaygzz Ferhaykoo 33+5 te gittiğimde nstye girdim ama tam anlamıyla 36 da baslanilacagini söylemişti.
HilalG Ferhaykoo Bi sıkıntı yok şimdilik 34 hafta olduk 2 sefer sancı çıktı her ikisinde de ama yalancı sancı dedikleri olsa gerek 🤗