Kubra4444 8.haftama kadar nisa ya gitmiştim ben de Allahım nasıl kaçtım😀 çok kötü bi hastane yaa. Personel kabanın da ötesi, randevular inanılmaz sarkıyor, bekleme yeri küçücük, eşi içeri almıyorlar falan. Para koparmak için bebeği, annenin pskilojisini düşünmüyorlar bile