Shr1530 ben de erken doğum yaptım canım hem erken olduğu için ki sen aslında normal süreçte doğum yapmışsın hem de sezeryan olduğu için sütüm çok geç geldi gerçi benim hala az ama bu benimle alakalı sende aynı şey olacak demek değil :) öncelikle asla stres yapma pozitif ol (bebeğimin doktoru bana ilk söylediği ; benim için sen Önemlisin annesin bebeğin sütsüz büyür mamayla büyür pirinç unuyla büyür ama sensiz büyümez sen iyiysen mutluysan o mutlu büyür diye 😍 ) süt yapıcı şeyler tüket ama bol bol tüket ceviz , kuru incir ,bulgur pilavı , humana ve rezene çayı ve bol bol su en önemliside bu . Bir de eğer emme refleksi yoksa bu süreçte imkanın varsa sağma makinesi alıp sık sık sağ 1 ml süt Bİle önemli özellikle o ilk süt ve gelicek merak etme önce 30 sonra yavaş yavaş çoğalacak ☺️ He bir de ameliyat yerini kontrol altına alıp sıcak duş al göğüslerine masaj yap çok işe yarıyor 🙏🏻