İlk gebeliğim, yaşadığım şey sancı mı bilmiyorum. Adet olcak gibi kasıklarım ağrıyor, göbeğim sertleşiyor belim sürüyor ve çok afedersiniz genital bölgeden bebek çıkıyo gibi baskı hissediyorum. Bunların hepsi bazen aynı anda bazen ayrı sıralarda oluyor. Yalancı sancı bu mudur ? 🙄