elifcermi hmm bilemedm canm çünkü bendede vardı 1 2 hafta önemli değil dedi ayrıca prof. Dü ve yüksek riskli gebelikti çünkü us de yanılma payı var arkadadımın 30 haftadan beri hep 2 hafta vardı 39 da doğurdu normal kendi ağrısı dancısıyla 3 haftada bile hastaneye yatıp kontrol altında olanları duydum bence iyice araştır