Biranne_02 Kızlar ayın 15′inde adet oluyorum. 1 aydır korunmuyoruz. Ve adet olacakmis hissi var. Ama adet olsamda bebekten önce son adet diye birşey duydum böyle bı ihtimal varmı. Yoksa adetsem tutmamismidir demek oluyor.
Ayten1994 Biranne_02 canim adet olmazsan gebesin inseAllah.olduysanda degilsin.iliski bile olsan yumurtlama zamani gebe kalman 15% .
Bus_ak18 Biranne_02 hamile kaldığında da regl olacak gibi ağrıların oluyor. Ha oldum ha olacam derken regl gelmiyor. Regl olursan zaten hamile değilsindir canım. Ama regl ağrısı gibi ağrıda bir belirti 🤗
Esmaemir17 Biranne_02 Olabilirisn canım benim kuzenim hamileyken adet görmüştü.Adet gördü temizlendi ve öğrendiki 2 aylık hamile 🤗Doktor olabilir demişti hamileyken adet görenlerde var🤷🏻♀️
Biranne_02 Bus_ak18 evet aynı regl olcakmisim gibi ağrım var ama adet olmadım canım bugün adet günümdu olmadım😌😌
ipekayan Biranne_02 Regl bin tüm belirtileri oluyor gebeykende Ben garanti olsun diye 4 5 gün bekleyip test yapmıştım İnşaallah bebek geliyordur🤗
Mihrmah03 Bende bugün adetimin 5 günü ama olamamdim bel ağrisindan duramiyorum kasik ağrisi birinci gün test yaptim negatif çikti acaba beklemem mi lazim anlamadim
Simgedemirbas Mihrmah03 ben 2 gün geçtikten sonra yapmıştım ve çok silik ikinci çizgiyide görmüştüm. Aynı gün kanda verip baktırdım ve pozitifti. Test yapsan sonuç alırsın diye düşünüyorum🤗
bebeklerim_ Mihrmah03 benimde bugün 5. gün adet olmadım kan testi yaptırdım negatif ama hala hastalanmadım🤷🏼♀️ göğüslerim çok acıyor ve kasıklarımda da ağrı var acaba testi erken mi yaptırdım yoksa sonuç doğru mudur😔
Mihrmah03 Simgedemirbas korkuyorum tek çizgi görmekten belki yarin sabah yaparim düşündüm sancılarim var inaşallah regl olmam ilk gün uaptiğimda çikmadi tekrar cesaret edemedim 🙈
Biranne_02 Simgedemirbas inşallah canım emin olmak için biraz daha bekleyelim sonra negatif bir sonuçla uzulebilirim
Simgedemirbas Mihrmah03 birde hamilelik belirtisi olarakta söyleniyor adet ağrıları. Ben hatırlamıyorum ama inşallah pozitifsindir🙏🏻
Simgedemirbas Sabah kalkar kalkmaz ilk idrarla daha net sonuç çıkıyor diyorlar bende öyle yapmıştım. Umarım çift çizgi görürsün 🙏🏻🥰
Mihrmah03 Simgedemirbas inşallah canim çokça dua 🤲 rabbim sağlikli sihatli bir evlat olsun belirti olarak bel ağrim ve ğögüs ağrisi çok var