Hayaldenizi değil canım onlar suyun birimini anlıyor merak etme enfeksiyon kapmadığın sürece bir sıkıntı olmaz ki ben de 35 haftada ani suyum geldi gece , sabahında sezeryan oldum açılmam yoktu . Ve öncesinde 10 gün ciğer Geliştirici , sancı kesici tedavisi gördüm hastanede doktor bana suyun geldiğin de normali beklemicem demişti☺️ Hayırlı sağlıklı doğsun inşallah