Yigitalpinannesi canım çok geçmiş olsun bende de belirtilere yakın şeyler vardı çok korktum test sonucu negatif hala şüphe duyuyorum o derece psikolojimizi etkiledi bu illet hastalık. Kuzenim doktoru o yaptırdı testi pozitifsen bile cabuk atlatırsın demisti bana kronik hastalığı olmayan cabuk anlatıyor dedi.insallah cabuk geçer 🙏