Bihto benim ilk gebeliğimde Doğuma kadar tüm tahlillerim bu şekildeydi, asla normal bir idrar tahlili göremedim, kızım da tam 41+0da doğdu.
Lökosit yüksekliğine bağlı olarak epitel de yüksek çıkabilir o sizi korkutmasın, eritrosit idrarda kan görülmesi demek, gebeliğin çok başındasınız lekelenme veya yerleşme kanaması olduysa ondan dolayı çıkmış olabilir, içiniz rahat etmiyorsa bir de ürolojiye görünün.
Benim böbrek taşım olduğu için gebeliğim çok sıkıntılı geçti, doğuma kadar üroloji takibindeydim, idrar tahlili tek başına çok anlamlı olmuyor, önemli olan kültürde üreme var mı yok mu ona bakılması gerek.
Her tahlilimde lökosit çıkıyordu ama kültürde üreme olmadığı için ilaç kullanmana gerek yok diyordu doktorum