sevval5481 senin doktor kontrolun ne zaman? Bende öyle ihtimal verdim ilk çünki kontrolume çok vardı 21 eylül olucaktı idrar testi yaptırdım temiz çıktı birde o zamana kadar ultrasona gideyim dedim gittim orda öğrendim rahim ağzı kısalığı olduğunu çocuğunda artık kanala yerleşdiğini bir sözle erken doğum riskim olduğunu şimdi 1 haftadırki yatıyorum hastanede ciğer geliştirici iğnenide yaptılar her ihtimale karşı ama 21 eylülü bekleseydim belkide doğurmuştum şimdiye kadar o yüzden ihmal etmede ultrasona git derim ben