Merhaba kızlar 36 haftadan beri her hafta pazartesi kontrole gidiyorum 36 da 2700 dedi 37 de yine 2700 civarı dedi ben hiç kilo almadı mı diyince bi daha ölçeyim diyip 2850 civarı dedi bugün 38 hafta kontrolünde yine ölçtü 2870 dedi geçen haftada böle olmuştu dedim bi daha ölçtü yine aynı çıktı önemli olan sağlıklı olması ama bi heyecanla gidiyorum kilo almış mı diye almayınca üzülüyorum yanılma payı var mıdır acaba ctesi sezeryan olacam