Kimse kimseyi korkutmasın. Birsürü şey okudum acıyo ağrıyo vs vs kendinizi rahat bırakın ilişkiye girmekle aynı sadece hamilelikte hassasız hissediyoruz. Hep korkutmaya çalıştılar etrafımda çatala çıkmak zor muane zor ben çığlık attm , doğumdan vazgeçtim bilmem ne hepsi saçmalık normal doğumu göze almış biri için muane çok basit :) kendinizi sıkmayın yeter :) ben çok takip ederdim bu konuyu basıma geldi paylaşmak istedim 🙏🏼