tgce_brs Kızlar zaten kilom olduğu için öyle aman aman hareket hissetmiyorum ama bir iki gündür çok az hareket ediyo bebeğim çok az ve bı kaç kez etti bugun. Bı sorun mu var acaba bazı haftalarda böyle olur mu sizce
htcedgn tgce_brs ben de kilolu bi gebeyim. Bebek hareketi mi bağırsak hareketi mi anlayamadım bile bi süre🤔😐 ama 25 haftadan sonra daha iyi hissetmeye başladım. İlk başlarda az ve hafif sonraları daha güçlü ve daha çok. Evhamlanmayın yeni yeni hissetmeye başlarsınız. Bi sıkıntı yoktur inşallah🙏🏻🌸
tgce_brs htcedgn yani benn bikac haftadır çok güzel hissediyodum ama iki gün bugün biraz daha çok hissetmiyorum. Ne yesem de çok hafif hareket ediyo en son saat 6 buçuk 7 falandı mesela bikac kıpırtı hissettim o kadar
htcedgn tgce_brs herkes söylemiştir kesin sok tarafa yatmak ve tatlı bi şeyler yemek iyi geliyor. Daha da endişelenirseniz doktorunuza başvurun içinizi en iyi o rahatlatacaktır