Nur20 Kizlar ben 31 haftalık hamileyim ve hamileliğini öğrenmeden bı gün önce saçımı boyamistim şimdide boyamak istiyorum aranızda boyayan varmı zararı varmı 🙄❤️
mucizemucize17 Ya bende sarıya boyuyorum doktora sordum eşim de vardı yanimzda oda hayir kesinlikle önermiyorum dedi eşimi şimdi ikna edemiyorum kız kardeşimin düğünü var bide haftaya kaldık böyle herkes 5.aydan sonra boyadı cevremde benin doktorum sadece nefes almaya izin veriyo sanirim😃
Aygun9045 İlk hamılelımde bende boyamadım, soylenenlerı dınledım doktorada sordum boyama dedı , sımdı 4 aylık hamıleyım sacıma ombre yapdım gorumcemde hamıle oda boyadı, aslına bakılırsa gebelıkde saç boyamanın Zararı olduğunun bılımsel Bı kanıtı yok
dilarabasegmez Nur20 37 haftalık hamileyim maşallah çok sağlıklı ve şuana kadar saçlarım sarı olduğu için 5 kere açtırıp boyattım. Hatta doğum yaklaştığı için aynı işlemi bir kaç gün sonra tekrar yaptıracağım. Doktorumda bir sorun olmadığını söylemişti zaten. Buradaki postlarda da bir kaç defa yazmıştım zararlı olduğunu düşünmediğimi. Tabi yine karar senin. 😊