Akşam 7 gibi vajinamda çok sızlanma zonklama şikayetim vardı hep çişim geliyordu. Bebek 2 saat boyunca inanılmaz hareketliydi. Görümcem kadın doğum uzmanı, “Ebru bebek sıkıntıda olabilir nst çektir” dedi. Hastaneye nstye gittik. Sancılarım 9-10 dkda bir vardı. Bi 120’ye çıktı ama ortalama 50-60 seyirlerindeydi. Kendi doktorum meyve suyu içmemi söyledi, sonra tekrar nstye bakıldı. Yine 10-15 dkda bir en fazla 40-50’yi gördük. Muayene için sabah çağırdı. Hala arada kasılmalarım var ama azar azar. Çocuğum çok toplanıyor gibi hissediyorum sadece. Eve geldiğimde de minnacık sümüksü bir akıntım olmuş