muallim6anne Bende de 34′üncü haftadan beri o tarz ağrılar günde 3-4 dk oluyordu sonra komple geçiyordu. 38+2 olduk bugün ve geçen hafta nstde sancım 0′dı bir ara 4 oldu ondan sonra 0. Öğlen 12 de kontrolüm olacak yine bakalım bu sefer ne diyecek bir de bebek aşağı inmişti sanki 2 haftadır dünden beri sanki yukarı çıktı. Yine top gibi yukarıda karnım. Belli olmaz bu işler ama ben hep erken doğururum diyordum bu gidişle doğuramıyorum postu açmam yakındır.