Yarın kontrolüm var benim de 35+4 haftalıgim sakine rehimli ocakogluna gidiyorum çok memnunum inşallah orda doğum yapicam ilk oğlumu özel hayat hastanesinde doğurdum kızımida burda dogurcam çünkü özelden daha iyi geldi bana boşuna para hem hastane yeni güzel tertemiz hemde Dr um çok iyi