Bence alırken yeni doğan almayın . 0-3 ve 6-9 alın çğnkü yenidoğan aşırı derecede küçük ve aşırı Almanıza da gerek yok . Çğnkü hastane çıkışlarında da var hem uzun kollu hem yarım . Ben 5 tane düz renk aldım .ikisi 0-3 diğerleri büyük . 3 tane hastane çıkışı aldık onlarda da var bebek büyüdükçe alırım diye düşündüm