Poyrazalagoz Kızlar 32 haftalık hamileyim bugün ilk defa nst ye girdim her 5 dk da bir 80i bulan sancılarım görünüyor ki ben de hissettim zaten karnım tas gibi oluyor başkaca herhangi bir tehlikem yoktu ama doktor açılma var mi yok mu diye bakmadı progestan yazdı yeniden ve magnezyumu ikiye çıkardı çok tedirginim ve hala sabahtan beri kasılmalarım devam ediyor ne yapmam lazım bilemedim yaşayanlar var mi aranızda 🤷🏼♀️
Zeynep_cagdas Poyrazalagoz aslında yatırması gerekmiyor mu canım, benim arkadaşım da böyle olmuştu 3 gün hastanede kaldı serum falan durdurdular. Kasılmaların nasıl oluyor canım tarif eder misin?
nazeninhanim Poyrazalagoz ne şikayetle gittin, herhangi bir erken doğum riskin var mıydı ? Bir anda mı nst ye aldılar, çünkü nst 34. Haftada başlıyor
zmrkrc Poyrazalagoz canım benimde 32 haftamda nst de sancı çıktı ben bir şey hissetmiyordum Ama herhangi bir ultrason bulgusu yoktu rahim ağzında açıklık yok bebegın rahme bir baskısı yok zaten bebeğim makat gelişti ki hala öyle önlem amaçlı hemen yatış yapıp serum verdi ve ciğer geliştirici yaptı önlem amaçlı istihraat verdi simdi 35 haftalığım her hafta kontrole gidiyorum bişey çıkmıyor çok şükür
Poyrazalagoz Karnım inanılmaz sertleşiyor bir yerde toplanıyor bebeğim ve böyle yüzümü ekşitiyorum acıtıyor yanı. Ben de anlamadım aslında doktor da tedirgin oldu sancılarımın çıkmasına ama başka bir şey yapmadı ben hala tedirginim ve suan yeni yeni adet sancısı gibi sancı da hissetmeye başladım ☹️
Poyrazalagoz nazeninhanim normal rutin kontrolumdu benim doktorum 32. Haftadan itibaren başlıyormuş nst ye ben de gidince öğrendim herhangi bir şikayetim de yoktu ne zaman ki nst ye girdim kasılmayı hissetmeye bende başladım zaten
ArasMom34 33 haftada benim başıma gelmişti nstde 80 vuran sancılar önce iğne serum yaptırlar baktılar hala 80 de sancılar yatışım verildi ciğer geliştirici iğne oldum kasılma için hap derken ne zaman sancılarım azaldı taburcu oldum ve şuan 35+5 korkma canım
Ozzlemmm1 Ben de 32 haftaligim, herhangi bir şikayetim yoktu. Rutin kontrole gittim nst ye girdim ve sancı olduğunu söyledi doktor. Ciğer geliştirici iğne , adalat diye bir ilaç verdi. Yatış da vermedi. Ben de tedirginim malesef.
Poyrazalagoz Ozzlemmm1 ben sonrasında bir kaç kez daha gittim serum verdi sancılar azalmıştı progestan ise yaradı sanırım bi de bol istirahat edin aman ihmal etmeye gelmiyor ben hiç dikkat etmiyordum