Rukiye58 Arkadaşlar 38+2 deyim bir haftayı geçti gün içinde özellikle akşamları ayak bileklerim el bileklerim eklem yerlerim her yerim ağrıyor ölüyorum resmen dayanamıyorum neden olur bu acaba varmı böyle olan
TTucett Ben 38+5 im bacaklarım ayaklarım ağrıyor. Sinir baskısı herhalde. Magnezyum kullanıyorum yine de oldu. Gelicek yakında herhalde