Bynkus01 NST ultrason gibi işlem değil. Bebeğin kalp atışlarını ve sancınızın olup olmadığı ölçen bir cihaz ile yapılıyor. Yani bebeği görmüyorsunuz. Sadece kalp atışını duyuyorsunuz. Karnınıza kemer benzeri şeritler ile iki adet avuç içi kadar yuvarlak cihaz yerleştiriyorlar. Ortalama 15 dakika o şekilde yatarak bağlı kalıyorsunuz. Makineden uzunca bir takip kağıdı çıkıyor onu doktorunuza gösteriyorsunuz. Belirli bir haftadan sonra periyodik olarak doktorunuz nst istecek. Süreç bu şekilde işliyor.