Handenehir benimde ilk gebeliğim boş gebelikti 3 ay sonra tekrar hamile kaldım , 24 haftalıkken rahim kısalıği yüzünden erken doğum yapıp 1 ay sonra tekrar kaybettim bebeğimi, 3 ay sonra tekrar hamile kaldım suan 4 aylık hamileyim , sen önce sağlıklı ol hersey hallolur ıyı beslen sadece 😘