Ayseela merhaba ben oldum 😞cıldıye pupp olmussun dedı gebelıkte gorulen kasıntı alerjı sıstık gıbı başladı post’ta acmıstım hatta bana bır krem ve ılac vardı çok ıyı geldı ben 2 hafta cektım acılde doktor yedıgın bsy dokunmuş dedı 2 hafta boşa cekmısım tabı gobegımde çatlağım 2 cızgı vardı çok azdı ben ılk başladığında bır kasıdım ertesı gün karnımda delıce çatlaklar olustu sonrasın gogus sırt bacaklar kalça heryerım kaşınıyordu ve en onemlısı benım yüzümde kaşınmaktan kızarıklık sonrasında kabuklastı daha sonrasında lekelendı çok şükür krem suruyorum çokta korkuyorum leke kalıcak dıye