esrtsc27 Kızlar bebeğime isim seçiyorum ancak benimsemiyorum o ismi, ismiyle hitap edemiyorum yani yakıştıramıyorum bulduğum isimleri çok saçma biliyorum ama böyle… Artık oğluma ismiyle hitap etmek istiyorum, ne zormuş isim seçmek :(
Avakadomm esrtsc27 aynı duygular bende de mevcut ne yazık ki bulduğum isimlerin hiç birisi benim oğlumun ismi olamaz gibi geliyor 🥺
Mom092 esrtsc27 bende yakıştıramıyorum canim anliyorum o yuzden seni 😊 kuşum diye seviyorum karnımı aşkımmm diyorum ama ismi malesef kullanamıyorum 😄 doğunca belki degisir bu hislerimiz
Sahrammm esrtsc27 saçma değil kuzum yüreğine işlememiş demek ki çok normal bebek ismi ile gelir derler hiç merak etme inşallah güzel bir isim bulursun yüreğine dokunan. Meleğin sağlıkla gelsin 😇
gozdesh esrtsc27 benimkinin ismi belli olmasına ve ismini çok sevmeme rağmen hala bebek diyorum :) bence kucağımıza alınca o his gelicek
esrtsc27 Mom092 ay yalnız değilmişim çok şükür 🥰 aynen bendeki hisleri tarif ettiniz inşallah öyle olur
esrtsc27 Sahrammm amin inşaallah canım hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza, çok teşekkür ederim ☺️
Zeynep_cagdas İnsan başkasına çok çabuk isim öneriyor da kendi evladı olunca hiçbir şeyi beğenmiyor😂😂 ben de öyleyim kuzum, hangi ismi düşünsem yakıştıramıyorum evladıma 😂😂