Merhaba ben ilk defa yazıyorum anne adayları benimde ilk hamileliğim 13 haftalık oldu bebeğim, banada hindistan cevizi yağı hergün hem karın bölgemde hemde göğüslerime kullanmamız ve 6. Aydan sonra hergün karın bölgesinden itibaren ılık su ile yıkanma tavsiyebedildi ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum... Çok şükür Rabbime şuanda birşey yok inşallah ta olmaz