Merhaba kızlar.Burda yapılan yorumlarda hep okuyorum 29.32 haftalar arası ciyer geliştirici iyne yaptırıyor bi çok kişi. Bilmek istediyim şu ki ciyer geliştirici iyne her kese mi yapılmalı yani şart mı yoksa doktor uygun görürse yapılmalı mı? Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim 🤗