babysevgi Varmı benim gibi olan? Ay ilk defa böyle oldum resmen bugün doymuyorum ama sabahtan bu yana cok yoruldum tasınma ile alakalı. Yorulunca cok acıkan var mı su ana kdr iyi gittim😂son iki ayda davul gibi olmak istemiyorum 😛😂
sukayhanacar babysevgi 😂😂😂 bugün ben de öyle kuzu yalnız değilsin. neler yedim sabahtır saysam aklın durur. son aylarda iştah açılıyo kilo artımı ondan oluyo diyolar hep ama inş boğazları tutabiliriz 😂😂
sukayhanacar babysevgi korkudan tartıya çıkmadım ben yarın doktor umarım hadi kilona bakalım demez😂 tatlı sevmiyorum diyodum biliyosun bugün yediğim her şey şerbetli tatlı🤦🏻♀️ hala yatmadan ne yesem diyorum. 31. haftaya doğru iştah açılıyo heralde
Derenannecik45 Kaç kilosunuz kaç hafta 🙊 bende açıldı iştah asla boğazım durmuyor dolap kapağı günde 30 kere açılıyordur herhalde 😜🤞