edinamoreno Kızlar merhaba 33+3 haftalık hamileyim karnımda aşırı sertleşme ve sancı var bugün duş alırken fark ettim vajinamda sismis durumda böyle bir şeyler karşılaşan var mı Allah korusun erken doğum yapma riski var mı doktora yarın gideceğim ama içim hiç rahat değil. Lütfen yardım
buseyusuf27 edinamoreno cnm cok sık sertlesmıyorsa sorun yok yanı onlar kasılma yalancıdır bmmde var doktor gunde 5-7 olblr dedı ama 5dk 1 oluyorsa acıle gt dedı cok sukur duzensız bnm yalancı sancı yanı korkck bsy yok suanlık takıp edın sdce kasılmaları
-betul-20 edinamoreno 31+6 benim. Çok erken başladı. Karnımın kasılmasıyla sancının gelmesi bir oluyor ama bebeğim çok şükür hareketli içime su serpiyor
edinamoreno edinamoreno -betul-20 canım ben gitt nts koydu bir de erken gelmesin diye ilaç verdi bizimki gelmeye istekli sanırım
Papatya011 30.haftadan beri yaşıyorum ve nst de şancı çıkıyor sertleştiği an, şuan 38 oldum gelmeye niyeti yok, ama yinede görünün nolur nolmaz
Papatya011 -betul-20 aynen değişken bir durum hatta 33 te acile gittiğimde serum yapıldı daha erken kasılma için diye , siz yinede gidin dediğim gibi
buseyusuf27 edinamoreno hmm anladm cnm bnmde var kasılmam ama gunde 6 kere oluyor bazen 2 duzensız oldugu ıcın ebem duzenlı olunca hastaneye gel dedı suanlık bsy yok bakalm