HtcGB Dün post açmıştım hatırlarsınız sancı ve açılma var ne yapayım diye. Allah razı olsun denilenleri yaptım veeeeee 38+4 normal doğumla geldi canım oğlum.💙Darısı size en hayırlı şekilde.🎈
HtcGB Meriwa Çok şükür en kısa zamanda anlatırım detayaları.Selametle darısı sizler olsun İnşallah..❣️
Meriwa HtcGB tek tavsiyem kimseye sütüm geliyo cocuk emiyo uyuyo cok güzel gazı yok gibi cümleler kurma 😄 nazar değiyo