Zinnetcz Bu kremi alan var mi acaba bugun muhendisin oglunda gordum kirmizi lekeler oluşmaya basladi…. Baska krem tavsiyesi olan var mı
Salser1985 Zinnetcz ben kullanıyorum 14 haftalıkken kullanmaya başladım 26 haftadayım şuan çatlak yok
Zinnetcz Salser1985 sagol canim ben bebek yagi kullaniyodum ama düzensiz simdu olunca mecbur duzenli kullanacaz